29 července 2015

19.7. Vídeň IV.


V neděli jsme měly naplánovaný odjezd těsně po obědě. Na poslední den jsme si šetřily návštěvu Schönbrunnu. Já jsem tam byla zatím při každé návštěvě Vídně - tedy už dvakrát, ale vůbec mi nevadilo se tam podívat potřetí. Mamka už tam prý taky byla, ale nepamatovala si to :D Uvnitř jsme nebyly, ani v bludišti - tam jsem byla už taky dvakrát - doporučuju! a ani na kopeček se nám v tom vedru nechtělo. Takže jsme si prošly zahrady, objevily obelisk a zříceninu, která už byla postavená tak, aby vypadala jako zřícenina - to jsou rozmary! 






Na oběd jsme chtěly jít zase do pákistánské, hlavně zjistit, jestli vaří každý den to samé, ale měli zavřeno. Tak jsme jely opět na náměstí před radnicí, kde byly stále ty super stánky se všemožnými jídly a vybraly si tam. Mamka měla Kaiser Schwarm - typické rakouské jídlo, které chutná hodně podobně jako žemlovka a já jsem měla spenátové noky se sunkou a smetanou, které chutnaly hodně podobně jak si představuju božskou manu :D Potom jsme uz jen vyzvedly kufr v uschovně na nádraží a jely k U2 Stadionu na autobus. Cesta zpět utekla asi tak 100x rychleji nez cesta tam a ani mi nevadilo že jedu autobusem.  




Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené