29 července 2015

17.7. Vídeň II.


8:51 HOTEL
Už jsme po snídani, já jsem už ready a mamka se maluje :D. Pak půjdeme pro kafe a zjistit jak funguje půjčování kol.






13:11 TUNNEL
Oběěěěěd! Šly jsme do pákistánské restaurace, ale špatně jsem pochopila svoje vlastní popisky v mapě, tak jsme došly semka - stejně jsme sem chtěly někdy zajít tak jako tak. No uvidíme. Už jsme taky zmákly ty kola - informavaly jsme se v infocentru naproti Albertině, kterou jsme pak taky obešly zvenku, a projely se po Hofburgu v zahradě - krása. A pak jsme jely do židovské části města. Je tu mega moc velký horko. Mamka se chce jít po obědě válet do parku. 


14:23 STADTPARK
Dojely jsme tramvají. Poprvé ve Vídni. Sedíme u jezera a je tu kapela z Finska, hrají na kytaru, housle a zpívají. Jsou pobožní a valí strašný sračky. Musíme jít pryč. :D Stadpark se nám moc líbil, byla tam i místa, kde nesvítilo slunce = +200 bodů, právě tam se taky nachází velmi známá pozlacená socha J. Strausse hrajícího na housle.  

Tohle jsou veškeré zápisky, které jsem ve Vídni udělala. Jedním důvodem je to strašný vedro, který hodně unavovalo a už se mi ani nechtělo vůbec nic zapisovat a taky to, že jsem tam nebyla sama, takže nebyla ani potřeba té "virtuální" společnosti. Zápisky z Vídně teda dopíšu podle paměti a fotek. 

Po návštěvě parku jsme se přesunuly na Sacher. Ne však do hotelu Sacher, ale do cukrárny Demel, která je známá tím, že můžete sledovat mistry cukráře přímo při výrobě dortíků. To jsme chtěly! A tak jsme si objednaly samozřejmě typický dort a taky jablečný závin. Cukrárna je moc pěkná, docela prostorná a venku je zahrádka. Tam ale neuvidíte cukráře! Takže jsme seděly uvnitř. Kávu jsme si po zkušenostech z Aidy už neobjednávaly. 
Musím se přiznat, že i jako milovník sladkostí a zastánce názoru, že na dovolené se nešetří, mi častokrát a právě i zde, bylo až líto dávat za dva zákusky 250 korun. Zákusky byly výborné, hlavně mě překvapil Sacher, u kterého jsem nečekala, že mi může kus čokoladového korpusu v čokoladě s marmeládou tak moc chutnat - v ČR se mu vyhýbám. Štrůdl byl taky super, ale myslim, že stejně dobrý dělá i babička. 



Po zákusích jsme se ještě kousek prošly ke Stephanplatz a po cestě si v Tchibu koupily kávu, kterou jsme opravdu chtěly (jo ok, jsme barbaři :D). Od tam jsme pokračovaly metrem směr Wien Hauptbanhof. Ne, nikam jsme neodjížděly, jen jsem prostě potřebovala vidět, jak vypadá hlavní nádraží ve Vídni :D. Určitě to stálo za to. Hlavně na nás nepražilo slunko. :D Odtud jsme pak jely S-Bahn a metrem na hotel. 


Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené