12 září 2014

26.8. LIBEREC (8,63 km)


9:25
Poslední výlet. A jak krásně mi prší. Jsem nadšená. V Liberci mám buď 2 nebo 4 hodiny. Jede se tam 2,5 h přes Turnov. Jestli bude moc pršet, tak prostě jen mrknu na 2 hoďky a zpět do vlaku. Zítra vstávám ve 4, takže je fakt, že čím budu dřív doma, tím líp.
Jedu ve vlaku v jakém jsem ještě nejela. Je to červený rychlík bez kupéček.








14:07
Říkala jsem si, že je divný, že jsem doposud stihla všechny vlaky, co jsem chtěla :D, a tak jsem zmeškala o půl minuty vlak na Prahu a trčím v tom blbým Liberci.
Angry face - stačí raději v malé velikosti
Kromě nádherné radnice a moderní knihovny mě tu nic moc nezaujalo .. a ujel mi vlak :D Ještě to blikalo na nástupišti a vlak nikde. Je to kvůli mobilu a mně :D – dala jsem si změřit trasu a ukázalo mi to 7 minut, ale já si nevšimla, že to našlo špatnej cíl (o dost blíž mé tehdejší poloze), tak jsem šla pomalu – ztratila se a pak si toho všimla, ale už pozdě. 7 minut před odjezdem asi kilometr na nástupiště DO KOPCE. Běžela jsem, ale pomalu. Pojedu do Turnova, ale teď jdu na zmrzku.


Synagoga v Liberci



14:35
Tak jedu do Turnova. Osobákem – 45 minut. Je to OK, jen je docela plnej. Odtam mi po 16 pojede další na Prahu. Myslim, že jsem tam už byla s našima a je to tam fajn. Alespoň, že už neprší.

16:46
Turnov low↓:D. Zase rychlík bez kupéček. V Turnově jsem se tak 100x ztratila, ale aspoň nechcalo a nakoupila jsem si jídlo a další věci co jsem potřebovala na další dva dny v Praze :D.

Tak tímto ne zrovna skvělým dnem moje výletování zase na chvíli končí a uvidíme, kam pojedu příště. 





Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené