08 září 2014

20.8. KUTNÁ HORA, LITOMYŠL (6 km)


9:20
Na to, kolik jsem měla ráno času, jsem nakonec hodně pospíchala, abych vlak v 9:18 na Prahu stihla. A samozřejmě nemám druhý suchý ponožky. V Blansku trochu poprchávalo za svitu slunka, tak jsem zvědavá, jak bude ve Středních Čechách.
OMG! Nesnáším lidi, co vlezou do kupé a ani nepozdraví. BOŽE!!! A ještě jsou to Rusové s dětma. To je děsná kombinace. Zatím jsou tišší. Je mi docela vedro, doufám, že jsem se moc nenavlíkla.

10:05
Rusové jsou vážně hrozní. Burani! Moc nahlas mluví, smějou se u koukání do mobilu, navzájem se fotí a pak se tomu smějou. Horší než české děti, ty většinou aspoň zdraví, když přisednou. A zrovna teď jedí řízky. V 10h ráno :D Počasí vypadá hodně dobře :)
10:13 Bohaaaaaa. A jak u toho mlaskají. Já umřu >:o

10:39
Tak jsem se proběhla v Chocni, že jsem se ani nestihla podívat na nádraží :(. To by bylo v háji, kdyby mi tento vlak ujel. Teď zase regionkou. Slunce svítí :).




12:15
Litomyšl je moc příjemná. Všechno blízko u sebe, náměstí plné obchůdků s různými věcmi, moc pěkné domy, fajn kostel. Mapa na každém 2. kroku a směrovky na každém prvním.
Zrovna sedím v zámeckým parku a obědvám. Koukám na sochy Olbrama Zoubka a možná i trochu lituji, že jsem nebyla na jeho výstavě v zimě v Praze.




12:40
Uuuuuf, stihla jsem to. Měla jsem trochu strach, ale dobrý. Z Litomyšle totiž vlaky jezdí asi 1x za 100 let, takže už bych KH nestihla. To by ale nebyla žádná katastrofa, jen změna plánu :D. Klidně bych se v Litomyšli zdržela, asi by tam bylo co dělat. Ale viděla jsem vše, co bylo v plánu. Nesnáším regionku. Jede to jak hlemýžď, hrčí to, drncá to a ke všemu má tahleta hrozně hlasité hlášení zastávek.






15:02
Zase regionka. Jedu ale jen z KH hl. n. do města, takže ok. Z Kolína jsem jela zase Barbie vlakem. Jsou všude :D Dneska trávím hrozně času ve vlaku. Musím si koupit kávu, všude je dost vydýcháno a to mě uspává. Taky musím doplnit vodu a ZMRZKA! Počasí stále pěkný, jen trochu víc mraků, ale je hodně teplo.




16:24
Dneska to bylo i s během :D. Vlak mi jel za 10 minut a Google Maps ukazovaly 14 minut cesty, pak jsem se dostala na rozcestí, ale naštěstí mi paní poradila a cesta byla z kopce, takže běh v cajku :D. WC done, voda done, zmrzka done a kafe koupím v Kolíně. Doufám, že vlaky nebudou moc narvaný a zpožděný.

17:00
Co nesnáším víc než lidi, co nezdraví při vstupu do kupé, jsou lidi, co nezdraví, když je pozdravím já při vstupu do kupé. Jen na Vás debilně čumí a žvýkají u toho bagetu se salámem a vlašák jim kape na nohavici.

17:40
hahahhaha… už jsem měla strach, že na něj při svých cestách nenarazím. Dnes si ho užiju z Pardubic do Brna – 98 minut :) Ten běh v KH stál jednoznačně za to.
Dostala jsem i noviny :) a máme samozřejmě zpoždění, ale snad stihnu 19:30 do BK.
Dneska super den. Převážně strávený ve vlacích a na nádražích, ale ta 2 města stála za to :)



Když to teď přepisuji, tak se mi vůbec nezdá, jako by tento den měl být super :D Asi 10x jsem něco zkritizovala,ale asi to nebylo tak děsný :D

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené