02 září 2014

18. 8. OLOMOUC, KROMĚŘÍŽ (13 km)


8:42
Už jsem měla sedět ve vlaku směr Brno, ale bohužel. 10 minut zpoždění. Snad nenaroste, protože v Brně mám 16 minut na přestup.
Vstala jsem docela brzy, o ½ hodiny dřív než jsem musela. Už se cítím docela odpočatě.
Včera jsem se nemohla rozhodnout, kam dneska pojedu. Do Olomouce jsem ani navíc v plánu jet neměla, ale vyměnila jsem ji za Zlín. Taky už nemám na nohách Conversky, po těch 40 kilometrch jsem je musela alespoň na 1 den vyměnit za boty na běhání a tak mám asi docela cool outfit :D
Je krásný počasí. Teplo a svítí slunko, tak doufám, že to vydrží až do Olomouce a Kroměříže.


9:16
Tak už sedím směr Olomouc. Těším se :)


11:37
Sedím v parku pod kostelem sv. Václava. Hezký. Šla jsem po Masarykově ulici, tam se mi líbilo :). Pak jsem taky omylem našla jakousi synagogu nebo ruskej kostel. Musím pak zjistit, co to bylo. 
Byl to pravoslavný kostel sv. Gorazda. No říkám, ruskej kostel :D.





12:49
Trochu jsem se ztratila při hledání přední strany toho kostela sv. Václava, až jsem to vzdala a šla do centra. Nebylo to úplně hned, ale našla jsem se. Pak i Primvesu, další mega kostel, u kterýho jsem poobědvala. Pak šla na Horní náměstí a teď sedím na Dolním u sloupu. Nějak tady zmatkuju. Na to, že jsem tu byla před půl rokem, jsem dost ztracená:D. Je dost horko, ještěže mám kraťasy. Za hodinku jedu do Kroměříže :).





13:55
Tak už mířím do Kroměříže. Olomouc SUPER. Cestou na nádraží jsem ještě skočila do sekáče, kde mě ale nic moc nezaujalo a našla jsem vchod do toho kostela sv. Václava:D. Nádhernej kostel!!! Jo a jedu přes Hulín :D *stupidní xicht*

15:40
Velmi rychlá návštěva Kroměříže. Strávila jsem zde 1 hodinu a viděla jsem všechno, na co upozorňovala mapa u nádru i směrovky ve městě. Moje tempo bylo sice docela rychlé, ale začínalo pršet a já nemám dnes deštník:D.






Sice nakonec nezačalo pršet úplně, ale moje tempo mi zůstalo. Kroměřížské centrum je asi tak velké jako BK, takže tu další hodinu bych buď proseděla v kavárně nebo prochodila v zahradě zámku, která byla vážně krásná a HOOODNĚ velká. To by mě ale už moc bolely nohy a musím se šetřit na další dny. Teď jedu do Kojetína a odtam do Brna, kde budu v 5. Dneska mám odpočinek :). Zajímalo by mě, jaké vlaky jezdí z Kojetína do Brna. Chci něco nového:D. Teď se zase trápím v regionce :/.


16:10
Haháááá Barbie train. Stačilo říct! :) V takovém vlaku jsem ještě nejela :D a ještě mě v ČR nikdy takto žádný interiér vlaku nedostal :D Naprosto TOP. Jsou tu taky ještě dost zvláštně vyřešený kupéčka. Jsou pro 10 lidí a vypadá to jako 2 propojený kupé pro 5. A v uličce jsou navíc 2 sklápěcí sedátka. Vlak je docela prázdný nebo aspoň tenhle vagon. Ale chybí tu zásuvky :(.
Jedli byste kinder čokoládu z Polska?


16:47
Usínám v kupé. Jsem tu stále sama. Snad stihnu vlak v 17:02. Uvidíme :)

17:59

Jedu do BK. Zdržela jsem se ještě v Brně s Dejvem. Ukázal mi super hospodu!! V pátek jedem do Hradce :).

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené