31 srpna 2014

17. 8. TŘEBOŇ, JINDŘICHŮV HRADEC


8:12
Už jsem zase ve vlaku. Jedu do Třeboně. Vlak má 5 minut zpoždění, ale to nevadí, ve Veselí nad Lužnicí mám stejně 45 minut čekačku. Loučím se s Budějovicemi :). Nejvíc se mi líbila Černá věž, Lannova třída, která mi připomíná asi tak 5x zvětšenou Rožmitálku :D, mozaiky na nádraží a bussiness sochy:D. Jo a počasí dnes: zataženo, docela teplo (ve svetru:D)







8:54
Tak jsem ve Veselí nad Lužnicí, za půl hodiny jedu do Třeboně. Ve Veselí zrovna modernizují tratě a celé nádraží, ale že je neděle, tak je tu klid. Nástupiště už mají docela hotový, vypadá to moc hezky. Za to podchod vypadá jako nějakej atomovej kryt:D (že jsem jich viděla). Budova nádraží je sama o sobě pěkná, ale docela zašla, jsem zvědavá, jak bude vypadat, až se tu zase objevím někdy. Teď přemýšlím, kam pojedu zítra …. není to sranda:D. Ale vidím to asi na jižní Moravu.

9:10
Regionkaaaaa! Jsou hodní, že nám ji sem přistavili už teď. Venku je docela zima.


11:55
Třeboň opět nezklamala. Byla jsem i na mrtvolkách, ale ne uvnitř. Měla jsem asi největší točenou zmrzlinu ve svým životě a určo jednu z nejlepších. Koupila jsem si kebab, ale zatím ani nemám hlad po té zmrzlině. Problém byl opět s nalezením WC, což mě po určité době dohání k šílenství :D



12:44
Kebab sežrán! Dobrej byl. Nečekaně máme zase zpoždění – vlak z Plzně no, co bych chtěla. Blbý je, že jím jedu pak i z Jindřichova Hradce do Brna, takže budu pořád všude čekat a kdoví, jestli mi neujede ten do BK. Kdyžtak pojedu dalším no. S tím jsem stejně počítala. Jsme v ČR že:D Škoda, že mě nenapadlo dřív to zpoždění počítat dohromady. To by bylo zajímavý.
Počasí: stále zataženo, občas jen oblačno. Zima! Řekla bych, že je max 15°a fouká vítr.






14:30
Málem jsem v JH nevystoupila:D Už jsem docela unavená, tak jsem usnula ve vlaku, ale probudila jsem se při zastavení.
Mám pocit, jako bych tu nikdy nebyla, přitom už 2x ano. Taky jsem v pátek přemýšlela po čem se ten vlak tak blbě jmenuje Vajgar a teď u něj sedím :D. Koupila jsem si hrozny a meruňky u vietnamců, něco na cestu. Teď jsem stále totálně přežraná z toho kebabu, že ani zmrzka každých 10 kroků mě nevzrušuje :D. Tady se mi líbí dost :). Mají tu krásný kostel s klášterem a zase ty barevný baráky :D.
Sem bysme chodili čadit :D
Slunce konečně vylezlo a začalo dělat, to co obvykle v srpnu dělává. Možná si sundám i ten svetr.
Po cestě na nádraží – které jsem mezitím zapomněla kde přesně bylo a už mi docela ujížděl vlak (dokonce jsem nakonec i běžela :D) – mě zastavilo auto. „Nevíte, kde je tu lékárna?“ „Nevím, já hledám nádraží :D,  v běhu odpovídám a běžím dál.
U Vajgaru :D



15:25
Jsem na nádru. Vlak má 10 minut – to je cajk :). Je divný si umývat ovoce na WC na nádraží? Jako v pohodě záchod ale :).

15:29

Tak výlet končí… ale je to teprve 1/3 všeho. 


Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat

© LZ. Používá technologii služby Blogger.

Oblíbené